Site icon Fundación Profesor Novoa Santos

Convocatoria de Axudas de investigación en Cancro AECC 2023

A Asociación Española Contra o Cancro, a través da Fundación Científica da Asociación Española Contra o Cancro, abre a súa gran convocatoria de Axudas á investigación en cancro 2023.

Entre as novidades deste ano destaca a creación dunha bolsa de innovación adicional dotada de 3.000€ nas Axudas a Proxectos (fóra de Ideas Semente AECC 2023 e AECC Innova 2023), cuxo obxectivo é fomentar a explotación de resultados para achegar a investigación ao paciente. Dita bolsa cubriría os custos xerados polo proxecto referente á protección dos resultados de investigación, como patentes, informes técnicos de patentabilidad, business plan, ou informes a terceiros relacionados co correcto desenvolvemento do proxecto, acordos de licenza, entre outros casos.

Para ampliar a información sobre a convocatoria, así como mostrar o procedemento de presentación de solicitudes, organizouse un webinar o 16 de novembro ás 11:30 horas.

Xestor de Contacto: Graciela Fernández Lanzo
Bases da Convocatoria: