A Fundación Mapfre convoca as axudas á investigación Ignacio H. de Larramendi por un valor total de 240.000 €, sendo o importe máximo de cada unha das axudas de 30.000 €.

Os proxectos de investigación deberán versar sobre a Promoción da Saúde:

• Estratexias para o cambio de hábitos: prevención da obesidade e fomento da actividade física.
  • Educación para pacientes.
  • Valoración do dano corporal.
  • Xestión sanitaria: calidade e seguridade clínica.

Nesta convocatoria valorarase especialmente aqueles proxectos que tendo en conta as liñas temáticas anteriores, incorporen aspectos relacionados coa COVID-19 como: redución de contagios, autocuidado e a cultura de autoprotección, relación entre estado de saúde previo (estilo de vida) e morbimortalidad, COVID-19 e saúde mental, etc.

O prazo de presentación finaliza: 30/10/2020
Contacto: Graciela Fernández Arrojo
Máis información: https://www.fundacionmapfre.org/fundacion/es_es/ayudas-bolsas-premios/axudas/investigacion-ignacio-larramendi/